Από προσωπική έρευνα αλλά και από αφηγήσεις δημιουργών και ερμηνευτών έχω σταχυολογήσει μερικά μουσικά γεγονότα που πραγματικά είναι απίστευτα.
1. Ο Μάνος Χατζιδάκις και το soundtrack ««Ελλάς η χώρα των ονείρων»
Ο τελειομανής και ασυμβίβαστος Χατζιδάκις βλέποντας την ταινία δεν έμεινε ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα!!!. Έτσι δύο χρόνια μετά επανεκδίδει το soundtrack σε lp από την fontana, αλλάζοντας τους περισσότερους τίτλους των κομματιών!!. Παρ'όλα αυτά θεωρείται από τα σημαντικότερες δημιουργίες του Χατζιδάκι που αποτέλεσε διαβατήριο για τη διεθνή καριέρα της Νάνας Μούσχουρη
2. Η Έλσα Λάμπο και το τραγούδι «Γαρύφαλλο στ' αφτί»
Η κυκλοφορία από την ODEON (κωδικός GA-7893) ανέφερε στους τραγουδιστές την Ελένη Λαμπίρη και τον Τόλη Χάρμα και μερικές μέρες μετά κυκλοφόρησε με κωδικό GA-7898 αντικαθιστώντας το Ελένη Λαμπίρη με το Έλσα Λάμπο!!!. Βέβαια πρόκειται για το ίδιο πρόσωπο. Άλλωστε η Έλσα Λάμπο χρησιμοποίησε κατά την διάρκεια της καριέρας διάφορα ονόματα, ανάλογα με το μουσικό είδος που τραγουδούσε. Την γνωρίσαμε σαν Ελένη Λαμπίρη και Λίτσα Λαμπρίδου σε ρεμπέτικα και λαϊκά κυρίως του Τσιτσάνη και του Χιώτη, στα λεγόμενα «ελαφρά τραγούδια» σαν Έλσα Λάμπο και λίγο αργότερα σαν Έλσα Μαργαρίτη σε τραγούδια κυρίως του Θεοδωράκη
3. Η Χάρις Αλεξίου και το απίστευτο μπέρδεμα με το τραγούδι «Όταν πίνει μια γυναίκα»
Στην εταιρεία και ειδικά στον Μάκη Μάτσα άρεσε πολύ η φωνή της Αλεξίου και το τραγούδι κυκλοφορεί με το όνομα της, άλλα τη φωνή της Πετράκη!!! Από λάθος του τεχνικού της columbia που χε σταλεί το τραγούδι για να τυπωθεί, μίξαρε την ηχογράφηση με την Πετράκη, αντί εκείνης της Αλεξίου. Επακολούθησε πανδαιμόνιο από μέρους της Καίτης Πετράκη με εξώδικα κ.λ.π. όπως αναφέρει για στο συγκεκριμένο περιστατικό ο Μάκης Μάτσας στο βιβλίο του με τίτλο «Πίσω από τη μαρκίζα». Το λάθος διορθώθηκε άμεσα και έτσι με αυτό τον απίστευτο τρόπο ξεκίνησε η δισκογραφική πορεία της Αλεξίου
4. «Η ώρα του stuff» του Παύλου Σιδηρόπουλου και η Δήμητρα Γαλάνη
Το 1978, ο Παύλος Σιδηρόπουλος και η Δήμητρα Γαλάνη ηχογραφούσαν ταυτόχρονα στο στούντιο της Columbia όπου υπήρχαν δύο αίθουσες ηχογράφησης κλεισμένες με τζαμαρία. Κάποια στιγμή ο Σιδηρόπουλος που ηχογραφούσε με τους Σπυριδούλα το άλμπουμ «Μπάμπης ο φλου », για το τραγούδι «Η ώρα του stuff» χρειάστηκε γυναικεία φωνή. Εκείνη την εποχή, στο τζάμι συνήθιζαν να κρεμούν πινακάκια όπου σημειωνόταν ποιος «γράφει» και σε ποια αίθουσα. Η Γαλάνη ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του Σιδηρόπουλου και έτσι ηχογραφήθηκε το τραγούδι με την συμφωνία να μην αναφέρεται στα εξώφυλλα του δίσκου, λόγω του συμβολαίου της με άλλη εταιρεία που δεν της επέτρεπε κάτι τέτοιο.
Πολλά χρόνια αργότερα το 2001 και στα πλαίσια της συνεργασίας της με τον Κωνσταντίνο Βήτα των Stereo Nova στο άλμπουμ «Μετά», ένα τραγούδι που χε γράψει η Δήμητρα Γαλάνη για τον Παύλο με τίτλο «Ο λόγος της σιωπής» σε στίχους του Παρασκευά Καρασούλου το 1991, μιξαρίστηκε με εκείνο του Σιδηρόπουλου και κάπως έτσι δημοσιοποιήθηκε η τότε συνεργασία τους
5. Ο Γιώργος Νταλάρας και οι πρώτες ηχογραφήσεις του
Το Σεπτέμβριο του 1967, ένα χρόνο πριν υπογράψει συμβόλαιο με την Minos, ηχογραφεί με την «Αυλός» το τραγούδι «Προσμονή» σε μουσική του Βασίλη Αρχιτεκτονίδη και στίχους Παναγιώτη Καλαποθαράκου, σε ένα μικρό στούντιο στην οδό Μασσαλίας. Το τραγούδι κόπηκε αμέσως, λόγω των στίχων, από την λογοκρισία . To 45αρι κυκλοφόρησε με δυο ετικέτες, με κωδικό ΑΥ - 9, μια κόκκινη και μια κίτρινη και αναγράφεται ως «Γεωργ. Νταράλας». Ίσως είναι το μοναδικό δισκογραφημένο τραγούδι του Νταλάρα με το πραγματικό του όνομα.